През юни 2016 започнахме изпълнението на нашата Сервизна кампания. За този период, бяха разработени технически мерки за всички засегнати автомобили ŠKODA и те бяха одобрени от Агенцията за автомобилна сертификация в Обединеното Кралство. Към този момент, ние имаме възможност да започнем имплементирането на тези технически мерки за всички останали автомобили.

За да разберете дали неизправният софтуер е бил инсталиран на Вашия автомобил, моля посетете някой от оторизираните дилъри на ŠKODA, обадете се на безплатния регионален кол център Diesel Hotline или направете онлайн проверка в приложението ТУК.

Бихме искали да Ви уверим, че, доверието на нашите клиенти и обществеността е и ще остане най-важният ни актив. Ние дълбоко съжаляваме за възникването на тази ситуация.

Най-важното нещо за нашите клиенти е да знаят, че всички автомобили ŠKODA са безопасни за шофиране и експлоатация. Поемаме пълна отговорност и ще покрием всички разходи за изпълнението на необходимите техническите мерки.

Благодарим за Вашето разбиране!

 

 

За Ваше улеснение публикуваме списък с често задавани въпроси и отговори ТУК.